Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕΑΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 2013

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η τριήμερη εκδρομή του ΣΕΑΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ , που έγινε στο Ναύπλιο- Πόρτο Χέλι- Ύδρα -Σπέτσες και τον Πόρο στις 14 έως 16 Ιουνίου 2013.
Συνεπείς όλοι στο ραντεβού μας αναχωρήσαμε στις 6:30 π.μ. από την Καρδίτσα και με δύο ενδιάμεσες στάσεις φτάσαμε στις 2:00 μ.μ. στο ωραίο Ναύπλιο. Κατόπιν γευματίσαμε στην λέσχη Αξιωματικών φρουράς Ναυπλίου και επί ένα τρίωρο περιηγηθήκαμε στην πόλη. Κατά τις 7:00 μ.μ. φθάσαμε στο Πόρτο Χέλι όπου και εγκατασταθήκαμε στο ξενοδοχείο μας.
Η δεύτερη ημέρα περιελάμβανε μια υπέροχη κρουαζιέρα στα υπέροχα  ιστορικά νησιά μας Ύδρα ,
Σπέτσες , στα οποία επισκεφτήκαμε το ναυτικό μουσείο και το σπίτι της Μπουμπουλίνας . Αρκετοί από εμάς , οι πιο ρομαντικοί , κάναμε και την βόλτα μας με άμαξα . Το βράδυ ,                        όταν επιστρέψαμε στην έδρα μας στο Πόρτο Χέλι μετά το δείπνο είχαμε μια υπέροχη       μουσικόχορευτική βραδιά , κατά την οποία ξεφαντώσαμε όλοι . Την Τρίτη και τελευταία ημέρα της εκδρομής μεταβήκαμε με υπέροχο καραβάκι από τον Γαλατά στον Πόρο , όπου επισκεφτήκαμε το μοναστήρι της Ζωοδόχου-Πηγής . Από εκεί το καραβάκι μας μετέφερε στο Ναύσταθμο στο μικρό και στο μεγάλο Νεώριο και αφού απολαύσαμε το καφεδάκι και το τσιπουράκι μας στο νησί επιστρέψαμε στον Γαλατά  , από όπου και αναχωρήσαμε για το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Το μεσημέρι φθάσαμε στο Λουτράκι όπου και γευματίσαμε στη λέσχη Αξιωματικών. Μετά από ένα ελεύθερο δίωρο για καφέ και βόλτα επισκεφθήκαμε το ιερό σκήνωμα του Οσίου Παταπίου. Εκεί προσκυνήσαμε το ιερό σκήνωμα του Οσίου και την Κάρα της Αγίας Υπομονής . Είχαμε και την ευκαιρία να  απολαύσουμε τη υπέροχη θέα του Κορινθιακού κόλπου . Αναχωρήσαμε κατά τις 6:30 μ.μ. και αργά το βράδυ φθάσαμε στην Καρδίτσα .
τελειώνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το τουριστικό γραφείο  ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ  για την άξογη εξυπηρέτηση και τον οδηγό μας κ. Χρήστο Κατσιφό για την υπέροχη διαδρομή και την ξενάγηση που μας παρείχε .