Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Αποχαιρετιστήρια επιστολή του Ανώτατου Στρατιωτικού Διοικητή Φρουράς Φαρσάλων και Διοικητού της 61 ΜΕ Ταξιάρχου Χρήστου Ράμμου


Μετά την πρόσφατη απόφαση του Ανώτατου  Στρατιωτικού Συμβουλίου στις τακτικές ετήσιες κρίσεις για την αποστρατεία μου, ως ευδοκίμως τερματίσαντας  την σταδιοδρομία μου στο βαθμό του Ταξιάρχου και διατελέσαν επί μια διετία  Ανώτερος Στρατιωτικός Διοικητής Φρουράς Φαρσάλων και Διοικητής της 61 ΜΕ, αισθάνομαι βαθύτατη την ανάγκη να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου στο στρατιωτικό (μόνιμο και εθνοφύλακες) και πολιτικό προσωπικό της 61 ΜΕ για την πολύτιμη συμπαράσταση και συνεργασία που επέδειξαν στην εκτέλεση της αποστολής μου. Για την προσφορά τους αυτή θέλω να τους συγχαρώ δημόσια και να τους καλέσω να συνεχίσουν με αμείωτο ενδιαφέρον τη σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους για την εκτέλεση της αποστολής της Μονάδας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την Δημοτική Αρχή Φαρσάλων με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Άρη Καραχάλιο ,τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων  κ.κ Τιμόθεο καθώς επίσης του Διοικητές των Α.Τ Φαρσάλων και Π.Σ Φαρσάλων για την αγαστή και πλούσια συνεργασία που υπήρξε επί την διετία της Διοίκησής μου. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες των Φαρσάλων για την αγάπη και την ζεστασιά που μου πρόσφεραν για την εκτέλεση της αποστολής μου.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας και στον καθένα σας ξεχωριστά υγεία, ατομική και οικογενειακή ευτυχία και ευόδωση στόχων και σκοπών.
KRANOS